bellen-leuker-dan-appen

Niets staat zo hoog in het vaandel als het tevreden houden van klanten. Want zeg nou zelf: je maandagmorgen beginnen met een inbox vol betalende partners die ontevreden zijn, daar zit niemand op te wachten! Maar hoe zorg je er eigenlijk voor dat de mensen met wie jouw bedrijf samenwerkt tevreden zijn en blijven over jouw service? In dit blog bespreken we een moderne techniek die ervoor zorgt dat klanttevredenheid een eitje wordt in jouw bedrijf!

Robotisering

Persoonlijk contact is een belangrijke eerste stap die je kunt zetten in de richting van een hogere mate van klanttevredenheid. Reken maar dat veel klanten de nodige mond-tot-mond reclame zullen verrichten als zij met een goeie blik naar jouw bedrijf kijken! Maar behalve nieuwe aanwas, wil je ook dat de huidige garde aanblijft zonder dat je daar veel mankracht aan hoeft te spenderen. Tegenwoordig is het dan ook mogelijk om deze taak uit handen te laten nemen door robots. Robotisering zorgt ervoor dat jij je kostbare tijd aan hele andere zaken kunt spenderen! Een partij die dit soort robotisering mogelijk maakt is Pegamento. Deze in Zeist gesitueerde partij zorgt ervoor dat de woorden ‘klanttevredenheid’ en ‘moeilijk’ nooit meer in één zin genoemd hoeven te worden.

Hoe werkt het systeem van Pegamento? 

Gepersonaliseerd contact wat gereguleerd wordt door robots. Dat klinkt erg cru, nietwaar? Toch laat Pegamento zien dat dit een zeer efficiënte manier kan zijn. Het proces is even simpel, als nuttig te noemen. Allereerst wordt gevraagd om alle werknemers een app te laten downloaden. Tevens wordt er gebruikgemaakt van een kunstmatig intelligent platform, dat in staat is om mailtjes automatisch te laten beantwoorden. Door samen met deze partij een pakkende, persoons gestuurde mail op te stellen, kan iedere klant rekenen op een antwoord dat bij hem of haar past. Zo bent u nooit meer onnodig veel tijd kwijt aan het beantwoorden van berichten! 

In de omgeving van Pegamento is het erg simpel om te zien welk antwoord wordt verstuurd op welke vraag. Het is ook goed mogelijk dat klanten dusdanig specifieke vragen stellen dat de robot het antwoord schuldig moet blijven. In zo’n geval krijgt u als ondernemer een seintje dat u zelf het heft in handen moet nemen, om een potentiële koper alsnog van repliek te voorzien. Bent u nieuwsgierig geworden naar deze service? Neem dan gerust een kijkje op de website van dit bedrijf!

Door admin